mandag 16. mai 2011

Lille 17.mai

Dagen før den store dagen!
 I dag har vi gått i 16.mai tog for første gang med barnehagen til minsten. 
Veldig koselig!

Merker at 17.mai er litt mer stas etter at jeg har fått barn,
og jeg gleder meg faktisk til å dra til byen i morgen. 
Det trodde jeg aldri jeg skulle si!


 Nå er geleèn satt i kjøleskapet, bollene bakt, isen i fryseren og 
grillmaten innkjøpt. Vi får storfint besøk i morgen :)

Jeg har til og med bakt min første bløtkake. Sukkerbrød og det hele.
Nå gjenstår det bare å se hvordan den smaker..


1 kommentar:

LilleAsk sa...

17 mai blir litt mer stas igjen når man har barn ja. Vi feiret lille 17 mai i barnehagen i dag vi og. Veldig koselig.
Ha en strålende fin 17 mai i morgen! Kaken din ser lekker og fin ut og er sikkert kjempegod. (for de som kan spise sånt)