søndag 13. februar 2011

Gratulerer med dagen til alle mamma`er

Er egentlig ikke så opptatt av å feire morsdag,
men det var veldig deilig å få sove lenge idag. Når jeg i tillegg fikk
blomster og belgisk sjokolade, må jeg jo bare innrømme at det er litt stas likevel :)


I går var vi en tur på Illums Bolighus. Der kunne jeg tilbrakt mange timer. Så utrolig masse fint!
Etter mange måneder med argumenter for og i mot, fikk jeg omsider bestemt meg.
Fullstendig galskap, men den er jo så kul!
Morsdagsgave til meg selv :)


Vipp kommer i år med en limited edition i kjempekul rødfarge.
Var litt usikker på om jeg skulle vente på den, men synes likevel hvit passer best på vårt bad.

Vipp 2011 edition


3 kommentarer:

Marieinwonderland sa...

Veldig fin og har stått på min ønskeliste leeeenge:) Men Patrick synes det er helt sinnsykt å bruke så mye på en søppelbøtte;) Men mitt argument er at det er livstidgaranti på dem!

Tuppelura sa...

Samme synes mannen her i huset.
Jeg må innrømme at jeg brukte mye kvinnelig shoppinglogikk for å rettferdiggjøre kjøpet for meg selv altså :) Men: JEG VIL BARE HA DEN! vant tilslutt ..hehe

I tillegg fikk jeg jo flere bonuspoeng på fordelskortet mitt.. Mer shopping i november :)

Unknown sa...

Fin søppelbøtte, men jeg er enig med mannfolka deres;)