søndag 12. desember 2010

Fra badekaret

Nå kan jeg endelig puste ut etter noen hektiske dager
med innflytting og barnebursdag. Det så stygt ut en periode, og jeg
hadde min tvil til at vi skulle bli ferdig til gjestene kom, men det ordnet seg
for snille piker denne gangen også.
Badet ble også ferdig i tide. Siste silikon ble lagt en time før, og jeg fikk
hurtigvasket det så det så bra ut til familien kom på inspeksjon.

Vi er veldig fornøyd med resultatet.
Takk til pappa som har stått på som en helt for å få det ferdig!

Jeg har ønsket meg badekar i flere år, og jeg må
innrømme at jeg koser meg fælt her jeg ligger i deilig lavendelvann og
blogger fra iphonen.

Fin søndagskvelden!

1 kommentar:

LilleAsk sa...

Badekar er supert å ha i hus med små barn og ikke minst er det herlig for de voksne også. Hjelpsomme pappaer er engler i forkledning noen ganger. Ha en fortsatt fin 3 søndag i advent.